Nemzetközi költöztetések, professzionális elvégzésénél használt, egyedileg költöztetésre kialakított, dobozos, zárt, filcezett, és párnázott oldalfalú felépítménnyel, védőanyagokkal, és szükséges felszerelésekkel ellátott tehergépkocsik, méretkategóriák szerinti ismertetése:

Cégünk a Franko költöztetés 29 évvel ezelőtti megalakulásakor, már arra törekedett, hogy a költöztető tehergépkocsijainak széles méret skálájával, és azok lehetőségével, meg tudja oldani, az 1 szobás lakástól, akár a 6 szobás lakás egyszerre, egy fordulóval történő költöztetését is. Ez főleg fontos nemzetközi költöztetések esetében, hiszen ott nehezen, időigényesen és költségesen megoldható, két fordulóval elvégezni egy költöztetést.

5 különböző méret kategóriában biztosítunk nemzetközi költöztető tehergépkocsikat.

Image

A magyar költöztetés szűk piacán egyedül álló minőségben, kialakításban, és 5 különböző méret választékban biztosítunk speciális költöztető tehergépkocsikat nemzetközi költöztetésekhez, a hozzájuk tartozó képzett, és gyakorlott személyzettel együtt. A felvezető írásunk alatt bemutatjuk az 5 méretkategória lehetőségeit, kapacitását, és korlátait egyaránt. Ott a részletes leírások, bemutatások alapján megkönnyítjük a költöztetésben kevésbé járatos érdeklődőknek is, a lakásának, ingóságai mennyiségének megfelelő költöztető tehergépkocsi kiválasztását. A leírásokhoz az adott kategóriás tehergépkocsi képét is csatoljuk, így vizuálisan is felmérheti az adott kategória nagyságát. A további felvezető szövegben a nemzetközi költöztetésben nagyon fontos költöztető tehergépkocsik egyedi kialakítását, és annak fontosságát, és szükségességét is megfogalmazzuk, érthetővé, és egyértelművé tesszük minden érdeklődőnk számára.

Természetesen diszpécsereink nagy szakértelemmel, és gyakorlati tapasztalattal segítenek, ha a leírásaink alapján sem egyértelmű Önnek a választás.

Nem általános áruszállítók, hanem minőségi költöztetők vagyunk.

Fontos azzal minden ügyfélnek és érdeklődőnek tisztában lennie, hogy a költöztetés egy specializált szolgáltatás, mely minőségben, tehát infrastrukturális igényekben (párnázott, dobozos egyedi kialakítású költöztető tehergépkocsik) és szakértő munkatársak által nyújtott kemény, igényes, és szakértő fizikai munkában, messze az általános áruszállítás felett jár. Nem beszélve a költöztetés bizalmi jellegéről, mely miatt csak becsületes, kontrolálható, és ellenőrzött munkatársak alkalmazása megengedett. 

A költöztetésre kialakított párnázott, burkolt oldalfalú, és természetesen dobozos autókkal nem lehet általános, raklapos árukat szállítani. A Franko – költöztetésnél, egy alapszolgáltatással rendelt nemzetközi költöztetésnél is, a személyzet elvégzi a bútorok szétszerelését, filccel, és fóliával történő teljes, és több rétegben történő becsomagolását, fel, majd lerakodását, a lerakodócímen történő összeszerelést, és elhelyezést is. Tehát fontos hogy a nemzetközi költöztetést igénylőknél, már az érdeklődés, és ajánlatkérés időszakában is tudatosuljon, hogy „almát almával” hasonlítson össze. Egy általános áruszállítónál valószínűsíthetően, egy sorban leírt árajánlatot kap az érdeklődő, és nagy esély van rá, hogy semmilyen minőségi költöztetésben elvárt színvonalnak nem felel meg a kiajánlott szolgáltatás.  Az ott leírt összeg, csak egy ponyvás védetlen tehergépkocsit, minden rakodást, csomagolást nélkülözve kell érteni, ahol lehetséges, hogy az ügyfélnek kell megoldást találnia a fel, és lerakodásra, minden védő, és burkolóanyag beszerzésére.

De ki végzi ebben az esetben a bútorok csomagolását, az ingóságok az általános tehergépkocsi, költöztetésre alkalmatlan felépítményén való elhelyezését? Sérülés esetén kit terhel a felelősség, hogyan téríthető meg a kár, mert sajnos ebben az esetben sok, és nem szakértő kézen megy keresztül az ingósága. Számtalan kérdés, számtalan bizonytalanság, és a végén összeadva a költségeket, akár azonos, vagy még magasabb költséggel is lehet számolni, mintha egy profi szolgáltatási csomagot ajánló, és biztosító költöztető cégre eset volna a választása.

 A költségeket felül nem beszéltünk az idegeskedésről, sérülésekről, károkról. Összességében tényleg megéri? Ha valaki reálisan számol, felmér, majd összegezz, nem lehet más a döntése, minthogy egy profi költöztető végezze a lakásának, házának nemzetközi viszonylatban történő költöztetését.

Érdemes részletesen utána járni, hogy mit is tartalmazz egy megküldött árajánlat. Cégünk nagyon részletes, és információ gazdag ajánlatot készít, melyre érdemes időt szánni, de fontos hogy egy költöztető, csak egy ugyanolyan szolgáltatást nyújtó másik költöztetővel legyen versenybe állítva.

Nemzetközi költöztetésnél alap elvárás kell, hogy legyen a dobozos, párnázott felépítmény, mely nélkülözhetetlen ebben a szakmában, mert hatalmas előnyei vannak!

Cégünk mind az 5 méret kategóriában dobozos, párnázott felépítményű tehergépkocsikat kínál ügyfeleinknek. Elsődleges szempont, a zárt, dobozos, párnázott speciálisan nemzetközi költöztetések elvégzésére kialakított felépítmény, mivel a hosszú költöztetési távot, és időt figyelembe véve, csak ez a felépítménymód garantálja a sérülésmentességet, és a tökéletes biztonságot. Nálunk nyugatabbra, a jóval nagyobb költöztetési kultúrával, és hagyománnyal rendelkező országokban is, csak dobozos felépítményű költöztető tehergépkocsikat alkalmaznak, e speciális szaktudást, és felszerelést igénylő munkára. Higgyék el nem véletlenül. 

A dobozos, és burkolt felépítményű, nemzetközi költöztető tehergépkocsi merev, és egyben párnázott kialakítása megvédi az Ön ingóságait, mind a sérülések lehetőségétől, mind a törvényileg kötelező pihenőidőben, a parkolókban történő ponyva-felvágásos lopásoktól. De nem csak a ponyva felvágásos lopások elkerülése miatt elengedhetetlen a dobozos kialakítás, sőt ennél jóval fontosabb szempont, a felépítmény merevsége. Hogy érzékeltetni tudjuk a dobozos kialakítás fontosságát, ez olyan, mint mikor Ön egy gyenge, lágy oldalfalú dobozba pakolja, a nehéz porcelánjait, vagy egy erős 5 rétegű masszív, a mozgatást is egységesen, és jól viselő dobozba teszi ugyanezeket a kényes ingóságokat. A ponyvás felépítmény nagy hátránya, hogy ugyan általános raklapos áruszállításnál védi az árut, a széltől, és esőtől, de csak attól, hiszen nincs is több feladata. Rögzítést, tartást nem kell, és nem is tud biztosítani, hiszen folytonos mozgásban van a ponyvatartó szerkezet a ponyvával együtt. Általános áruszállítás esetében a raklapok rögzítése spaniferrel történik, a plató oldalsó aljához csatlakoztatva.

Költöztetésnél a becsomagolt bútorokat, az egész dobozos felépítmény térfogatát felhasználva rakja fel egymásra, a felépítményen dolgozó kollega. Ez olyan, mint egy kirakós játék, az első bútor a dobozos autó párnázott merev oldalfalának feszül, a következő bútor majd erre a bútorra támaszkodik, és ez így tovább akár több sorban egymásra, és egymás mellé rakva is. A sérülésmentesség záloga a bútorok csomagolása, és a kocsi felépítmények a merevsége, párnázottsága mely meg támassza az összes bútort. Ez ponyvás kocsival kivitelezhetetlen, hiszen nincs, ami merevséget adjon az egymásra, több sorban rakott ingóságnak. A sérülésmentesség mind a költöztetésben, mind a dobozok megpakolásában abban rejlik, hogy egységes egészet képviseljen a felépítmény, és az ingóság. Tehát együtt, egységesen történjen a mozgás, az a mozgás ami természetes a közutakon haladás közben, és ennek megfelelően elkerülhetetlen egy nemzetközi költöztetés esetében.  Összefoglalva nemzetközi költöztetésnél csak a dobozos párnázott kocsi lehet a megoldás, ami egy minőséget garantáló nemzetközi költöztetés esetében alapfeltétel kell hogy legyen.

Ebből, tehát a dobozos kivitel nélkülözhetetlenségéből adódik, hogy cégünk nem alkalmazz nemzetközi költöztetésnél 7.5 tonnás tehergépkocsit. Hiszen egy 7.5 tonnás tehergépkocsi dobozos kialakítással olyan csekély raksúllyal rendelkezne, hogy raktérfogatának csak töredékét lehetne kihasználni. Fontos még hogy a 7.5 tonnás, és mind a 12 tonnás, és a 18 tonnás tehergépkocsik költségei közel azonosak, így áraik is hasonlóak. Viszont szállítható ingóság mennyiségben, a rakható hasznos terhelhetőség miatt óriási a különbség a 12, és a 18 tonnás költöztető tehergépkocsi javára. Emiatt nem használnak nyugati profi költöztetésre szakosodott cégek 7.5 tonnás kocsikat, és emiatt nem használ a Franko – költöztetés sem.

Nemzetközi költöztetések elvégzéséhez egyértelműen kerüljék, az érdeklődők, az erre a munkára teljességgel alkalmatlan ponyvás felépítményű tehergépkocsikat.

Cikkünk folytatásaként az öt aloldalon olvashatja a mind az öt költöztető tehergépkocsi méret kategória részletes, egyenkénti bemutatását. Így megértheti, és tanulmányozhatja, minden egyes kategória lehetőségét, és egyben korlátját is.  

Természetesen cégünk, a Franko-költöztetés közel három évtizedes tapasztalatát fölhasználva segít Önnek, akár telefonon, akár elektronikus levelezés útján, vagy személyesen, e fontos döntés, választás meghozatalában. 

Lehetővé tesszük gyakorlatunkkal, szakértelmünkkel a helyes, és az Ön, illetve az ingóságainak mennyisége szerinti, legelőnyösebb költöztető tehergépkocsi kiválasztását.

Cégünk dolgozói szívesen válaszolnak bármilyen felmerülő kérdésre, segítve ezzel, hogy Ön a legkönnyebben tudja kiválasztani, az igényének, tehát az ingóságai mennyiségének, a legmegfelelőbb kategóriájú költöztető tehergépkocsit.

Nemzetközi költöztetések magas színvonalú elvégzésére egyedileg kialakított, dobozos, párnázott, és filcezett belterű, speciális merev felépítménnyel rendelkező tehergépkocsikat biztosítunk. A költöztető tehergépkocsijainkban ingóságai teljes csomagolásban, levédetten, tökéletes biztonságban, és sértetlenül költöznek akár több ezer kilométert is.

Kapcsolattartás

Frankovics Ildikó

Frankovics Ildikó

Franko-Költöztetés

Cégjegyzékszám: 01 09 723012
Székhely: 1182 Budapest, Regöly u. 8.

Hotorán Mihály

Hotorán Mihály