Sokat gondolkodtunk mivel is lehetne egyértelműen kifejezni, és annak értelmet adni, hogy az érdeklődök, a Franko-költöztetést válasszák akár belföldi költöztetésük, akár nemzetközi költöztetésük professzionális színvonalú elvégzésére. Nagyon sok tényező van, amit lentebb részletesen le is írtunk, hogy objektíven nézve miért lennénk jó választás Önnek. Azt gondoljuk, hogy felsorolásokon túl, talán legrövidebben azzal lehetne kifejezni, hogy 34 éve, ugyanazzal a vezetéssel, töretlenül, és folyamatosan fejlődve végezzük ezt a nehéz, és nagy szakértelmet, felelősségvállalást, és főleg bizalmat igénylő szolgáltatást. Mindig azt gondoltuk, hogy ha valaki ugyanazt a szolgáltatást végzi évtizedeken keresztül, akkor hisz magában, hisz az általa elvégzett munka hatékonyságában, és hisz a munkája által biztosított jövőben. Fejleszt, beruház, modernizál, tehát nem csak kivenni kíván, így biztos lehet az érdeklődő, és a megrendelő a minőségi, és számon kérhető költöztetés megvalósulásában.
1990-es megalakulásunk óta hiszünk ebben, és még ez a rapid, gyorsan változó világ sem tudta megtörni ez irányú hittünket.
Segíteni szeretnénk Önnek a választásban, tehát röviden és objektíven leírni, hogy miben tudunk többet nyújtani egy „átlagos” költöztetést is vállaló fuvarozónál:
Nem mellékállásban, nemcsak hétvégén az általános áruszállítói munka mellett végzünk költöztetéseket.
Kizárólag belföldi, és nemzetközi költöztetéssel foglalkozunk, tehát erre specializálódott a Franko-költöztetés, így mind az embereink szaktudása, mind a tehergépkocsijaink költöztetésre való kialakítása magas színvonalú.
34 év tapasztalata, évi átlagosan 1400-1600 db elvégzett költöztetés gyakorlata formálta, alakította cégünket, és az itt dolgozókat, hogy ebben a szakmánkban tökéletes, professzionális szolgáltatást tudjunk nyújtani.
Megbízható kezekbe kerülnek-e az ingóságaim?
Ami a leendő költözködök kétsége szokott lenni, hogy vajon megbízható kezekbe kerülnek-e bútorai, ingóságai. Ha minket választ, emiatt sem kell aggódnia: tehergépkocsijaink nagy raktérrel, direkt költöztetésre kialakított, zárt, burkolt, filcezett felépítménnyel rendelkeznek. Számunkra a minőség és a modern technológia alapvető szükséglet, 100%-osan beleadjuk magunkat abba, amit csinálunk és mindent megteszünk ügyfeleinkért. Számunkra Ön az első.
Nem „egy kocsis” cég vagyunk.
Több brigáddal, illetve költöztető gépkocsival rendelkezzünk. (16 költöztető tehergépkocsi, 8 belföldi, és 4 nemzetközi költöztető brigád) Ez nagyon fontos tényező, hiszen egy műszaki probléma, illetve egy nagyobb munka lehetősége miatt, nem mondjuk le a már felvett költöztetést, ellentétben az egy kocsival rendelkező vállalkozóval szemben.
Kik segítenek a költözés során?
Gyakorlott, hozzáértő, állandó, cégünknél bejelentett, kizárólag költöztetéssel foglalkozó, és erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkező dolgozókkal végezzük a munkáinkat.(25 fő)
Milyen a dolgozóik szakmai felkészültsége?
Rendszeres továbbképzéseinken, tréningeinken, dolgozóink szakmai felkészültségét, és az ügyfelekkel történő kapcsolattartást is folyamatosan tovább fejlesztjük.
Állandó, bejelentet rakodóink folyamatos, pergős, szakértő munkát végeznek, cégünk által biztosított teljes felelősségvállalás mellett.
Professzionális költöztetési szolgáltatások biztosítása.
Komplett költöztetéseket, költöztetési szolgáltatásokat végzünk, tehát igény szerint csomagolunk, speciális csomagolóanyagokat biztosítunk, szakértően költöztetünk, és akár a kicsomagolást is elvégezzük.
A rendkívüli költöztetési, és szállítási technikákat igénylő antik, és stílbútorok költöztetését, súlypénzes tárgyak, mint zongora, páncélszekrény szállítását is megoldjuk.
Nem dolgozunk alvállalkozókkal, csak saját felelősséggel, saját bejelentett dolgozókkal.
Alvállalkozókat nem alkalmazunk, minden munkát saját embereinkkel, és saját infrastruktúránkkal végezzük el. Így a felelősségvállalás konkrét.
Soha nem mondtunk vissza költöztetést.
34 éves múltunk alatt, nem volt általunk lemondott költöztetés. Amit vállalunk, azt minden körülmény ellenére el is végezzük.
Modern költöztető tehergépkocsikkal rendelkezünk, a folyamatos fejlődésre nagy hangsúlyt fektetünk.
Modern, tiszta költöztetésre egyedileg költöztetések elvégzésére kialakított, nagy raktérfogatú, zárt, burkolt, filcezett felépítménnyel rendelkező tehergépkocsikkal rendelkezünk. Az infrastruktúra milyensége, tehát a gépkocsik modernsége, költöztetésre való kialakítása, burkolása, párnázottsága fontos tényező. Folyamatosan beruházunk a vállalkozásunkba, mert komolyan gondoljuk, amit csinálunk, ezért színvonalas költöztető munkát nyújtunk minden megrendelőnknek.
Vállaljuk a „macerát” is – Ön helyett intézkedünk, elintézzük ingóságai vámkezelését is.
Nemzetközi költöztetések (Svájc, Norvégia, Szerbia, Montenegró) esetében - komplett magas szintű, specializált szolgáltatás keretében - a vámolási, vámkezelési ügyintézés terhét is levesszük ügyfeleink válláról.
Nálunk nincsenek rejtett költségek - átlátható árak, világos árképzés.
Áraink, az ügyfeleink által egyszerűen, és könnyen átláthatóak, követhetőek, így az elszámolás egyértelmű, és problémamentes. A költöztetés megrendelésekor egyeztettet árainkról meggyőződhet költöztetés megkezdésekor, a brigádvezető által átadott ismertetőből. Így biztosítjuk minden Megrendelőnket, hogy a költözés végén, nem kerülnek, a költöztetés megrendelésekor nem ismertetett tényezők, tehát plusz költségek (emelet-díj, km-díj) is az elszámolásba.
Nem bonyolítjuk az életét, inkább megkönnyítjük, egy problémamentes költöztetéssel.
Nálunk egy Budapesten belül elvégzett professzionális költöztetés egyszerű tarifája áll egy alapdíjból, (kiszállási) és egy óradíjból. Nem kell ezt bonyolítani, nehezen ellenőrizhetővé tenni ezt, kilométer (legtöbb költöztető úgyis telephelytől, telephelyig számolja) és emelet díjjakkal.
A szolgáltatás színvonalához képest alacsonyan tartott óradíjunk, és az egyszeri alapdíj lehetővé teszi, hogy kedvezőbb összköltséggel tudjunk költöztetéseket vállalni, mind a Budapesti, belföldi, és nemzetközi költöztetések esetében. Fontos még az óradíjas elszámolásunkkal kapcsolatban megemlíteni, hogy az óradíjat honnan, és meddig számítjuk fel.
Cégünk a Franko-költöztetés, az első felrakó címre történő kiérkezéstől, az utolsó lerakó címen történő munkavégzés befejezéséig számolja óradíját- tehát maga a felszámításra kerülő költöztetés- ellenőrizhetően, kontrolálhatóan, végig a Megrendelő szeme előtt játszódik.
Költöztetés ismertetésekor, világos, egyértelmű adatokkal szolgálunk, és ezzel megkönnyítjük a választást - Térfogatban számolunk.
Nagyon fontos tényező egy speciális költöztető tehergépkocsi rakható felépítményének a méretei. Ezt térfogatban tehát köbméterben adja meg a cégünk diszpécsere. Cégünk belföldön 4 méret kategóriában, nemzetközi költöztetések esetében 5 méret kategóriában tud speciális költöztető tehergépkocsikat biztosítani, a hozzátartozó személyzettel együtt. A költöztetés nagyságának, az ingóságok mennyiségének megfelelő költöztető tehergépkocsik kiajánlása, majd biztosítása. Az egy szobás lakástól, az 5-6 szobás lakásig terjedő mennyiség egy fordulóval való költöztetését lehetővé teszi kategóriáink széles választéka.
Ingóságaik nálunk kényelemben, és biztonságban teszik meg a költöztetés távját. A költöztető teherautóink nagyobbak, mint az általánosságban használt tehergépkocsik, és párnázott, védett kialakításúak.
Cégünk autói speciálisan, lakások költöztetésére kialakított felépítménnyel rendelkeznek, ez 23-92 m3 közötti hasznos rakfelületet jelent, tehát gépkocsijaink adott kategóriákon belül is jóval nagyobbak, mint az általánosan használt tehergépkocsik.
A különböző méret kategóriájú, speciális költöztető tehergépkocsijainkra már biztonsággal felrakható egy szakértő pakker által, egy 1 - 5 szobás, (közötti) átlagosan belakott, bebútorozott lakás. Mi nem kábítjuk Önöket tonnaterhelhetőséggel, hiszen tudjuk, hogy egy nagy tonna terhelésű gépkocsinak is lehet kicsi a felépítménye.
Budapesti behajtási engedélyeket beszerezzük.
Budapest nagyon szigorúan engedélyköteles, tehergépkocsik részére nagyobb részben csak behajtási engedélyek beszerzése után közlekedhető város. Az első, és az ötödik kerületben teljes egészében 3.5 tonna behajtási tilalom, vagy teljes tilalom van érvényben. Akár a külső kerületek, mint például a XVIII. kerület is 90 %-ban engedélyhez kötött.
Cégünk a Franko-költöztetés minden szükséges behajtási engedélyt beszerez, és csak költség áron számítja fel Megrendelőnek.
Nem csak költöztetünk, de becsomagolunk, kicsomagolunk, csomagolóanyagot biztosítunk, és hosszabb rövidebb ideig tárolunk is. Komplett költöztetési szolgáltatások végzése.
Ügyfeleink igénye szerint akár kompletten, tehát be- és kicsomagolással (szekrények, tárolók beltartalmának dobozolása), csomagolóanyagok biztosításával, bútorok szükségszerű szét- és összeszerelésével együtt elvégezzük az adott Budapesti, belföldi, vagy nemzetközi költöztetést.
Mi történik az egész folyamat végén? Vannak referenciái a költöztető cégnek?
A költöztetési munka elvégzése után kérdőíven kérjük ki véleményét szolgáltatásunkról, ebből megtudhatjuk, mennyire volt velünk elégedett, és esetlegesen min kell még változtatnunk, hogy jobbak legyünk szakmánkban, a költöztetésben. Minden, akár évtizedekre visszanyúló referencia nyilatkozatokba is betekintést biztosítunk új, és leendő ügyfeleinknek.
Van biztosításuk is a költöztetés menetére?
Költöztető kocsinként, belföldi viszonylat esetében, kategóriánként 3-10. 000.000 HUF értékhatárra árukár (BÁF) biztosítással rendelkezünk.
Nemzetközi költöztetés viszonylat esetében a CMR biztosítás 200. 000 EUR értékhatárig rendelkezésre áll.
Ügyfeleink egyedi igényének megfelelően, megemelt értékhatárra, eseti, speciálisan költözésre kialakított biztosítást is tudunk nyújtani, nagy kedvezménnyel.
Mekkora költöztetési tapasztalattal rendelkezünk?
Évente átlagosan 1400-1600 lakossági, és közületi költöztetést végzünk el, így közel három évtized alatt nagy gyakorlatra, és szakértelemre tettünk szert.
A munka végén minden ügyfelünkkel, egy általunk biztosított kérdőívet töltettünk ki, melyek évtizedekre visszanyúló összegezése alapján, az ügyfeleink 98 %-a maximálisan elégedett volt a szolgáltatásunkkal.
Ügyfeleink, a kérdőíveket több ezer példányban, válogatás nélkül megtekinthetik irodánkban, kérésre adott napra e-mailben elküldjük a kérdőívet, csatolva az aznapi munkalappal. (személyiségi jogok védelme miatt, a megadott információk azonosításra, lakcím megismerésére nem adnak lehetőséget)
Speciális költöztető teherautóink rakfelületei zárhatóak, plombálhatóak, így Önöknek nem szükséges kísérőt adni a fel- és lepakoló címek közötti útra, hiszen a kocsi rakományához való hozzáférés csak Önnek lehetséges.
Bútorai, ingóságai hosszabb, rövidebb ideig történő tárolását is megoldjuk.
Ingóságai, rövidebb, hosszabb ideig történő biztonságos tárolását, zárt, védett raktárunkban megoldjuk.
Költöztetés előtt hasznos tanácsokkal is szolgálunk.
A költöztetés megkezdése előtt minden ügyfelünk kap egy leírást a brigádvezetőtől, melyben fontos, és megszívlelendő tanácsokkal látjuk el. Ezt betartva a költöztetés biztonságos és korrekt lesz mindkét fél részére egyaránt.
A költöztetés végén ügyfeleink leírhatják észrevételeiket, egy általunk biztosított kérdőívre, így a cégünk vezetősége minden nap kontrolálhatja, hogy a részünkről ígért szolgáltatásokat, milyen mértékben tudjuk átültetni a valóságba.
Szakértő diszpécsereink munkanapokon 8-19 óra között ügyfeleink rendelkezésére állnak.