A Franko-költöztetés, nem az elfogadott, döntött és bordázott, fém oldallal kialakított, raktéren belüli kerékjárati dobbal gyártott, költöztetésre egyáltalán nem alkalmas furgonokat alkalmazza.
Egyedileg épített, és gyártatott, külön önjáró alvázra készült, zárt, magas, dobozos, filcezett, egyenes, és párnázott oldalfalú, felépítményű furgonokat biztosítunk, az I. kategóriában.
Így az általánosan elterjedt furgonoknál jóval nagyobb raktérfogatot tudunk biztosítani, ebben a legkisebb „furgon” kategóriában is, a költözködni kívánóknak. A költöztető tehergépjármű speciális, és egyedi kialakítása, alkalmassá teszi ingóságok, és kényes féltett bútorok szakértő, és biztonságos költöztetését is. Furgonjainkban 2.5 méter magas szekrények is szabályosan, az alapköltöztetési kritériumoknak megfelelően állva kerülnek elhelyezésre, hiszen a furgon rakterének a belmagassága ezt lehetővé teszi.
Az „I. kategória” nagy előnye, hogy a jelentős, és nagy raktérfogat ellenére (30 m3), személykocsikra érvényes autópálya, és autóút díjakkal (vignettákkal) közlekedhet, a nagyobb költöztető kategóriákhoz képest alacsony üzemanyag-fogyasztás mellett. Így egyértelműen ez a legolcsóbb költségű, és árfekvésű, választható kategória nemzetközi költöztetések esetében.
Sajnos ennek a legkisebb kategóriának van egy nagyon jelentős hátránya, és egyben használhatóságának korlátja, a méretéhez, és raktérfogatához viszonyított nagyon alacsony hasznos terhelhetősége. Természetesen ez nem csak cégünk egyedi furgonjaira, hanem az összes 3500 kg-ig terhelhető furgonra igaz. Ennél nagyobb súlyhatár már a kéttengelyes útdíjjal terhelt II. kategória, aminek költségei esetében, már mindegy hogy 7, 5 tonnás, vagy 18 tonnás az összterhelése, hiszen nagyságrendileg azonos költségű, és ezáltali díjazású kategóriába esnek.
Tehát a mérsékelt áron költöztetni tudó furgonoknak, ami nem számít még tehergépkocsinak. csupán 800 kg a hasznos terhelhetősége, és ebből következik, hogy a nagy raktérfogat ellenére is, csak kis mennyiségű ingóság költöztetésére lehet alkalmas ez a kategória, nemzetközi költöztetések esetében. Így viszont ár/elköltöztethető ingóság viszonyában a legrosszabb kategóriává válik, hiszen általános ingóság esetében maximum 8 m3-t tud költöztetni, a 30 m3-s felépítménye ellenére. Ez a furgon kategóriához képest döbbenetes nagyság, csak Budapesten belül használható ki, ott is csak azért mert a kontroll állomások, és ellenőrző pontok jelenleg nincsenek kiépítve fővárosunkban. A kis hasznos terhelhetőség magából az olcsó kategória jellegéből fakad, hiszen személykocsinak, a 3.5 tonna összterhelés alatti gépkocsik számítanak. Hogy ez a kategória elkerülje az egész Európára jellemző, tehergépkocsikra kivetet, nagyon magas díjazású (akár kilométerenként 37 euro cent) útdíjakat, bele kell férnie a 3500 kg összterhelési korlátba. Ebből következik, hogy a 2700 kg üres súlyú furgon, hasznos terhelhetősége, a csekély 800 kg.